VAT (Visiškai Asmeninis Topas) – skaniausia kava išsinešimui arba kavinės, kuriose šeimininkė yra kava (+papildytas topas)


      Topus gali sudarinėti tik tie, kurie neturi ką veikti. Pavyzdžiui aš...Ilsiuosi po atostogų, nes tos atostogos šiaip jau varginantis dalykas...ilsėtis labai padeda kava, t.y. geri kavą ir skaitai pamėgtą žurnalą, geri kavą ir vaikštinėji senamiesčiu, geri kavą ir geriesi gamta – argi ne dvigubas malonumas?
     Taigi, o gerai pamąsčius ir rimtai apsvarsčius ėmiau ir sudariau tokį štai asmeninį topą, pagal tai kur dažniausiai lankausi ir kur kava man skaniausia:

1. Mio caffe (Vilniaus g. 25, Laisvės al. 31, Kaunas) – taip gerai, kad tenka grįžti. Pamilau šią vietą kai tik buvo įkurta pirmoji kavinukė Laisvės alėjoje. Ir iki šiol, vis dar jaučiu, kad čia įdėta širdies, nėra tokio nupopsėjimo ir masiškumo kaip kai kuriuose dideliuose tinkluose. Kava čia vis dar daro TAU (o ne dar vienam, kažkam), jei suklysta padaro iš naujo ir dar prideda daugiau grietinėlės nei tikėjaisi gauti. Latte kava čia stipri (tai prideda šiai vietai didelį pliusą), ir tai kava, o ne kavos skonio pienas. Patinka, kad baristos paprastai ne pupos-uogos-fyfos, kurios darydamos kavą dar spėja apžiūrėti ar jų manikiūras neapsilupinėjęs, o kavos puodelyje nebaisu rasti dirbtinių blakstienų pėdsakų. Kainos šiek tiek mažesnės nei kituose tinkluose, bet nuo atidarymo šiek tiek pakilusios. 

 

Nuotraukose: Latte su gervuogių sirupu ir šokoladu (vidutinis puodelis 6 Lt) ir Mocaccino su plakta grietinėle ir karamele (vidutinis puodelis 7,5 Lt)

2. CH Chocolaterie (adresai www.chocolateriech.com)– prabangiai gerai. Apie Chocolaterie jau rašiau čia: Saldu kaip du medu. Kavos išsinešimui po puslitrį jie nepardavinėja. Skelbiasi, kad kavos mišinys sumaišytas specialiai Chocolaterie iš 8 pupelių rūšių. Nėra atskiro kavų išsinešimui meniu, galima užsisakyti viską iš bendro. Užtai jei prie kavos norėsi gabalėlio pyrago ar torto jį supakuoja į nuostabiai žavią dežutę, įdeda į maišelį ir eini sau patenkinta ieškoti kokios saulės apšviestos vietelės prisėsti ir pasmaguriauti. Toli eiti beje ir nereikia, čia pat Rotušė, kur savaitgalį akis gali paganyti ir vestuvininkus ir iš mados neišeinančias geltonas, oranžines ar rūūūžavas pamergių sukneles.

3. Espress Way (Daukšos g. 35, Kaunas) – pirmas įspūdis geras. Ištaisiau klaidą ir apsilankiau Espress Way, kur pasitiko du vyrukai (linkėjimai jiems) ir iš karto buvau dėmesingai paklausta kokią kavą mėgstu? Latte! O vaikinukas matyt iš mano akių pamatė, kad man labai patiktų gervuogių sirupas. Chmm, gervuogių, suabejojau, bet kai žmogus tris kartus iš eilės tau pagiria sirupą, imi tikėti...Į meniu ir kavos kainas pasigilinti nespėjau, nes buvau greitai aptarnauta ir išėjau su puodeliu rankose (ne bet kokiu, ant viršaus puikavosi meškiukas rudnosiukas). Nustebau, kaip dera kava ir gervuogių sirupas, kadangi jo buvo nepadauginta, tai jautėsi labai subtiliai (dar vienas derinys į kolekciją prie mano mėgstamiausių - kavos ir mėtų sirupo, kavos ir kokoso sirupo). Tiesa, kokią kavą naudoja vaikinukai buvo nelinkę išduoti. Paslaptis? Būtinai grįšiu pasidairyti, prisėsti ir išgerti kitokių rūšių kavos, nes viduje aplinka labai jauki. See you :)



 Nuotraukose: Latte kava su gervuogių sirupu (mažas puodelis 5,50 Lt)


4. Supremo kavos namai (Daukanto g. 23, Kaunas) – dažniausiai būna gerai. Mane ten traukia jaukumas, gera aura, besirenkantys žmonės. Net jei užsisakysi tik puodelį kavos ir sėdėsi valandą skaitydama žurnalą, niekas tavęs nevarstys piktais žvilgsniais ir iš kavinės nevys. Super skani braziliška ir mėlynių kava, abi su labai skania plakta grietinėle. Akcijinis kapučinas buvo prastas, netgi sakyčiau apskritai neskanus. Negi akcijinėms kavoms naudojamos pigesnės pupelės? Aptarnavimas man irgi nėra užkliuvęs. P.S. turi macarons saldumynų.       
      
                                              

 Nuotraukose: Mėlynių kava (6,99 Lt) ir akcijinis neskanus Cappuccino (3,99 Lt)

5. Vero cafe (adresai www.verocafe.lt)– gerai, bet ne uz tokia kainą. Daug investuoja į reklamą, todėl yra tokie populiarūs. Bet manęs netraukia tokios vietos, kurios traukia visus. Man kvailas toks požiūris, kad Vero Cafe popierinį puoduką neštis yra madingiau nei puodelį apskritai be jokio lipduko. Jei geriu kavą, tai geriu kavą, o ne demonstruoju puoduką. Mano požiūriu, kainos neadekvačios skoniui, man jų latte per silpna, o tie puslitriniai puodeliai už 9 Lt nežavi. Patinka, kad Vero cafe siūlo didelį pasirinkimą kavos, arbatos, šaltų gėrimų ir tortų, bei užkandžių. Žodžiu, kiekvienam skoniui. Paprastai, kai taikoma į mases, aukščiau vidutinybės nepakylama. 

6. Coffee Inn (adresai www.coffee-inn.lt) – man neskirta suprasti sios vietos gerumo...arba matyt jau nebetaikau į jaunimėlio gretas, todėl kavą ten geriu, kai nėra iš ko rinktis. Vėlgi ji man per silpna, kaina per didelė. Tikiuosi jų sūrio pyragas vis dar toks pat geras... 

7. Cafe Express (Rotušės a. 6, Kaunas) – jei jų sushi (Sushi Express) man labai patinka, tai visiškai nepatinka kava. Naudojama Illy kava, bet meilės kavai ten dirbantys žmonės nejaučia...bet jau kiek teko pastebėti iš tų kelių kartų kuomet ten pirkau kavą. Susidaro toks įspūdis, kad baristos dirba atmestinai, ai kaip mokėjau, kaip išėjo taip padariau. Vieną kartą latte gavau praktiškai tik iš pieno, pasakiau tai padavėjai, tai be jokių problemų gavau vieną shotą esspreso. Tai iš ko ta kava buvo prieš tai padaryta, antrą kartą iš tų pačių tirščių? Beje visai nebloga pasitaikė frappe, gerokai nuklydus nuo tarkim graikiškosios versijos, bet užtai su daug grietinėlės ir karamelės. 

8. Iki, Maximos, Statoilai, Lukoilai, McDonalds ir kitos - nusipirk kavą per 1 sekundę - vietos. Man ji visur vienoda, todėl jei jau taip ištinka kavos badas – nėra skirtumo, kurioje iš šių vietų pirkti.
  
Druska – tikrai nepaminėjau dar kelių vietų, o labai gerai pagalvojus matyt ir dar kelios prisidėtų, nes kavas išsinešimui šiuo metu daro beveik visos kavinės turinčios kavos aparatus. Kavą labai mėgstu gadinti įvairiais priedais ir labai retai geriu juodą (nebent turkišką).
Cukrus – topas visiškai paremtas mano asmenine nuomone, o jei turit pasiūlyti kitą kofeinišką kavinę į pirmą vietą, tuomet laukiu nekantraudama.



Komentarai

  1. O kaune Šviežios kavos nėra? Rekomenduočiau išbandyti, kava visuomet labai labai gera.

    AtsakytiPanaikinti
  2. Egle, pasitikslinau - nėra :( o gaila. Kur dar geri gerą kavą? :)

    AtsakytiPanaikinti
  3. Oi koks puikus įrašas! Gal galima dar topų :) ?

    Sutinku su Egle dėl Šviežia kava. Čia apskritai man buvo atradimas. Užėjau visiškai netikėtai ir pasitaikė toks malonus barista, kad viską viską papasakojo, kas ten pas juos yra kitaip, o mano kompanioną net kava pavaišino! Man labai patiko, kad stengiamasi patraukti klientą gyvai su juo kalbant ir pasakojant apie kavą, o ne reklamomis iš tele ekranų.

    Dėl Vero Cafe ir Coffee Inn. Šitie man irgi patiko, kol nesuvokiamai nesuprastėjo kavos kokybė. Kelis kartus esu gavusi tokią latte, kad gomurį nusideginau. Daugiau nebeeinu. O į tavo klausimą, kas ten traukia jaunimėlį atsakymas turbūt - reklama ir mada.

    Visai skani kava kartais pasitaiko La Crepe blyninėse, ten naudojama Illy's kava. Nors lankausi nedažnai, bet kelis kartus ragautas cappuccino buvo tikrai skanus. Siaubas kiek prirašiau, bet kad tema labai aktuali, neišeina susilaikyt nepasisakius :)

    AtsakytiPanaikinti
  4. Svajoklėja, pasirodo kavos atžvilgiu esam bedramintės :) gal turi dar kažką pasiūlyti į topą?

    Sandra, galėčiau išmąstyti kokį sushi topą, bet kas iš to, vis tie patys vardai figūruotų :) ir ačiū už išsamų komentarą, manau ne tik man jis įdomus :)
    Pritariu dėl Coffee Inn, esu ir aš gavus verdančią kavą, labai nekas...

    AtsakytiPanaikinti
  5. Sveiki :)
    Kadaise dirbau "Supremo kavos namai", pirmasis darbas mano buvo, po jo sekė daugybė kitų panašių darbelių, bet ne apie tai aš čia norėjau pasakyti :)
    O apie jų nuostabiąją (bent jau man) "Braziliška kavą". Va šita kava tai kažkas dieviško, šokoladas, espreso kava, šlakelis pieno ir pati nuostabiausia plakta grietinėlė, bent jau man neteko skanesnės ragauti :)
    Tikram vakaro užsaldinimui, kartais gera pasilepinti, tik po tokio puodelio tektų gerą krosiuką nubėgti :))

    AtsakytiPanaikinti
  6. Gabi Ja, ir kaip aš galėjau pamiršti brazilišką kavą, tikrai puiki :) įdėjau jau į įrašą :)

    AtsakytiPanaikinti
  7. Labas, čia vėl ištikima tavo fanė-komentuotoja :)
    Oi kokią ilgą patirtį turiu su kavagėrio taškais! Iš socialinės politikos, ir stipriai iš aptarnavimo pusės. Labai norėčiau pritarti tavo topo viršūnei - Mio cafe. Ten tave visuomet sutinka su džiaugsmu. Nuoširdžiu džiaugsmu, visada visada gali pasikalbėti su barista, gauti kavytės už deramą kainą, atrasti naują smagų skonį ir visada palieka jausmą, kad reikia sugrįžti čia vėl. Viskas pas juos paprasta, ne taip inovatyvu kaip didžiuosiuose tinkluose, bet taip nesuvaidintai nuoširdu. Tokia kava su meile. Duokš penkis už gerą skonį!

    Socialinė politika kaip bebūtų yra pati pačiausia Coffee Inn - jų aptarnavimo kokybė (dar gi ir masinio tinklo!) yra nuostabi. Net jei tu ateini iš reikalo ir už kavą nemoki - tave visada sutiks su šypsena, bendraus draugiškai, padės kuo galės ir pakvies ateiti vėl. Bendravimas su pačiu Nidu Kofeinu yra paprastas kaip dvi kapeikos ir visi tie maži, draugiški dalykai tikrai skatina CI rekomenduoti ir jei jau jų kavos nemylėti, tai gerbti tinklą tikrai. Išties sunku po ilgų Vero gyvavimo ir kavos kultūros užkūrimo metų pripažinti atėjūną, bet jis nugalėjo:)

    Vero Cafe. Keliais drūtais sakiniais neišsiplečiant: tokį surūgusį ir pasikėlusį, nuolat nepatenkintą personalą sutiksi retai kur. Smunka vis labiau! Kava be meilės :) ir per ilgą laiką kažkoks nuobodus kavos skonis pasidarė.

    Beje, ar esi išmėginusi Espress Way Daukšos g.? Ten tikrai žavus kavagėrio taškas, kur gali už vidutinę kavos taškams kainą gauti mug'ą kavos kaip namuose į didelį puodelį. Interjeras šviesus ir malonus. Na, viena iš vietelių, kur jauku, netirukšminga išgerti kavos ir paplepėti su drauge.

    Statoilo kava yra šauni kelionėms. Jei perki su pienu, labai vėsi tokia, o juodos gerti iš puodelio beveik neįmanoma iškart. Kitose degalinėse kava iuuu. Dar mėgstu nustverti R-kiosk kavos, nes jie leidžia įsipilti sirupo! Ir pati ji nėra prasta.
    Didžiausias stiprios Latte puodelis (0,5 l) už 6lt yra pas Stanley.


    Tiek labai labai trumpai šįsyk apie tokią plačią temą.

    AtsakytiPanaikinti
  8. Dovile, aš esu skaitytoja ir man tokio ilgio komentarai kaip meditacija :)

    Duodu penkis dėl Mio caffe :)

    Espress Way neesu buvus,todėl įtraukti į topą negalėjau, nors apie šią vietą pagalvojau. Greitai bus išbandyta :)

    Stanley kavą esu gerus, jei blogų prisiminimų nėra - reiškia kava buvo visai nebloga :)

    AtsakytiPanaikinti
  9. (beje, man labai patinka, kad šis blogas apie Kauną!)

    AtsakytiPanaikinti
  10. Vakar taip norėjau paragauti išgirtos Mio kavos, tačiau užėjus vidurdienį į kavinukę nesulaukiau padavėjos niekaip - apėjau visą kavinę, bet nesimatė... Tad greit sugalvojau kitą išeitį - teiskit jei norit, bet Hesburgerio šokoladinis kokteilis už 4Lt (0,4) + espresso už 2,9Lt tikrai labai skanu. Svarbu gerai šiaudeliu išmaišyti :)

    AtsakytiPanaikinti
  11. Indre, na bet tu ir išradinga :)) o dėl Mio labai keista, kad barista būtų dingus neteko matyti :)

    AtsakytiPanaikinti

Rašyti komentarą

Populiarūs įrašai