American Homeburger – jei jie būtų Kaune visi kiti burgerių kepėjai būtų amžiams ištrinti iš mano lankytinų vietų



Vieta: Ozo g. 18, Vilnius.
Meniu: Facebook paskyroje, bet kainų nėra.
Pristatymas į namus: Ne.
Alkoholiniai gėrimai – Ne.

       Aš nesuprantu kaip, bet būdama Vilniuje aš visada sugebu atsidurti Oze, tiesa šį kartą todėl, kad buvau renginyje Siemens arenoje ir todėl, kad po renginio lietus pylė kaip iš kibiro ir važiuoti į centrą jau nebesinorėjo. Ir vėl teko praeiti apžvalginį ratą prieš maistą tiekiančius prekystalius su eiline mintimi “šito nenoriu, šito negražiai atrodo, šitas neskanu, šitą valgiau vakar”. Oi, pasaka be galo – kaip pasakytų maniškis.  Ir taip mes apsistojom ties American Homeburger – buvau apie juos skaičius ir smalsumas masino juos įvertinti.
      Ir žinokit, tai, kad American Homeburger nesiplečia, yra nepelnyta bausmė kitiems miestams. Vis liūdnai nužvelgiu Kaune kylančius Hesburger dviaukščius – fek, ir vėl nieko naujo...
      Prisipažįstu ir išreiškiu meilę American Homeburger jau pačioje šio posto pradžioje, nes man pasirodė, kad jie to verti.
 


       Atėjom, užsisakėm, prisėdom, spoksojom į nesibaigiančią eilę prie KFC (kas ten tokio ypatingo,a?), o du dirbantys jaunuoliai susisuko labai greitai ir ant mūsų stalo jau pūpsojo burgeriai. Su traškia šonine (apie 7 Lt) ir su jautiena ir sūriu (7,49 Lt), bei bulvytės (3,45 Lt). Pasimėtydami bajeriais – „ar tik ta jautiena nebus arkliena?“ – ragaujam. Nuo šios vietos turėčiau pradėti giedoti ditirambus – pats burgeris man pasirodė milžiniškas, nors jautienos kotletukas nėra dydžio sulig bandelės kraštais, bet mėsos tikrai užteko. Visus 10 balų atiduočiau vien už bandelės traškumą – tobula, sakau Jums, tobula! Burgeriuose buvo visko per akis – ir sūrio ir daržovių (nesuvytusių!) ir padažo – bet visko tiek kiek reikia. Tiesa, šoninė turėjusi būti traški buvo atpjauta storiau nei reikėjo ir keptuvę matė mažiau nei turėjo, todėl buvo šiek tiek guminė – ai, bet tai buvo greit užmiršta ir atleista (kaip toj dainoj).
 


      Giriu aš American Homeburger lyg jie man už tai mokėtų, bet negaila, nes ir jų bulvytės man buvo skanios – mėgstu storiau supjaustytas, tada atsikandęs gali geriau pajusti traškią išorę ir purų vidų.


 
      American Homeburger man viskas pasirodė tikra ir nesumeluota, nesuautomatizuota, nenuasmeninta – jei bandelė, tai ji kaip naminė, perpjauta gal nelygiai, bet bent jau žmogaus rankos, jei mėsa, tai ją ir jauti kramtydamas, jei daržovės tai ne tiksliai apskaičiuotas kiekvienas agurko ar pomidoro griežinėlis, o tiek kiek kepėjo ranka tuo metu užgriebė.

Druska – jei dievinat McDonalds ir Jums ten viskas tobula, tada American Homeburger - ne Jums.
Cukrus – kainos man pasirodė juokingai mažos, porcijos didelės. Liuks, kad asortimente turi burgerių su tunu, aviena ir vegetariškų.

Komentarai

  1. Sveiki, MD. Ką tik buvau vien dėl šito gražaus įrašo. TAIP - bandelė gardi ir traški (ir cukraus nepridėta), TAIP - daržovės šviežios ir gaivios (labai patiko šviežių ir marinuotų agurkų derinys), TAIP - aptarnavimas puikus (būčiau ne solidžių 33-ų, maučiaus trumpą sijoną ir eičiau to malonaus tamsiaplaukio vilioti). Bet bėda - nors ir gardžios bei šviežios, labai mažai mėsos. Apibendrinant - greitam užkandimui rekomenduotina, specialiai vykti (kaip aš kvailai padariau) neverta.

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Ačiū už tokį nuotaikingą komentarą :)

      Tiesą sakant tik burgeriui atsiradus ant stalo - ėmiau ir išnagrinėjau jį, man taip pat mėsos pasirodė mažokai, bet suvalgius taip nebemaniau - asmeniškai man - pilnai užteko.

      Panaikinti
  2. BUvome ir mes ten užsukę, tik burgerį valgė draugas, aš pasirinkau šalia esančios sriubos kavinukės patiekalą (kuris beje irgi buvo laaabai skanus). Draugo komentarai tik geriausi šitai įstaigai :-) paragauti tikrai verta.

    AtsakytiPanaikinti
  3. Sveiki, netyčia radau ši straipaniuka ir negalėjau ne sureaguoti, nes tie burgeriai tikrai fantastiški, o be to AMERICAN HOMEBURGER atvėrė duris dar ir PC Mandarinas, Ateities g. 91. Ten burgeriai dar taip pat berealus, o mesytes tikrai nepagaileta,..jautiena jie perka čia, Lietuvoje, Kaišiadorių raj., ten auginami jautukai " angusai". Žodžiu, siūlau kiekvienam paragauti, meniu gana įvairūs, labai skaniai žuvytė ruošiama, įvairūs pietų pasiūlymai būna, tikrai verta užsukti ir paragauti ! O bandelių, kurias jie patys kepa skanumaaaaas....mmmm !!!! :)

    AtsakytiPanaikinti
  4. Autorius pašalino šį komentarą.

    AtsakytiPanaikinti
  5. Autorius pašalino šį komentarą.

    AtsakytiPanaikinti

Rašyti komentarą

Populiarūs įrašai