Veri Beri - nei tas, nei tas, tai tada kas?

Produktas: VERI BERI vaisinės juostelės.
Kur pirkti: čia
Kaina: 4 Lt (svoris 50g).

       Obuolių sūris! Tai buvo pirma mintis šovusi į galvą, vos pakramčius vaisinę juostelę. Neapsirikau - obuolių čia yra (Sudėtis - obuolių tyrė, koncentruotos kriaušių sultys, koncentruotos obuolių sultys, koncentruotos juodųjų serbentų sultys 7%, stingdiklis citrusinių vaisių pektinas, koncentruotos citrinų sultys, citrusinių vaisių skaidulos, natūralios juodųjų serbentų kvapiosios medžiagos.), ir kaip supratau pasigilinus į sudėtį - didžioji dalis, o skirtingus skonius suteikia natūralios kvapniosios medžiagos (kvepia tikrai labai skaniai).

 

       Štai taip atrodo tas pakelyje esantis 50 gramų juostelių - nedaug. Kaip sakant "ko neprivalgei, to neprilaižysi". Asmeniškai aš vaisinių juostelių, kaip pakaitalo desertui neužskaityčiau, man per rūgštu. Kaip užkandžio irgi - nežinau, kiek reiktų suvalgyti tų pakelių, kad numarintum kirminą pilve. Kaina atsižvelgiant į gan nedidelį kiekį irgi kandžiojasi.
       Vienok, vis tiek labai sveikinu iniciatyvius lietuvaičius už šio produkto sukūrimą, esu tikra savo pirkėją Veri Beri tikrai ras. Jei būčiau mama ir mažas pyplys isterikuodamas reikalautų neoninių spalvų kramtomų saldainių - guminukų, manau tikrai parduotuvėje ranka siektų šio pakelio - noriu tikėti, kad Veri Beri juostelės sveikesnis pakaitalas, o ir lietuviškas.


Komentarai

  1. Man labai patiko- obuolių sūrio skonis kitoks, aš jo visai nemėgstu, o šie gabaliukai tiesiog obuolių sūrio konsistencijos. Skonis geras, saldumo netrūksta- super.

    AtsakytiPanaikinti

Rašyti komentarą

Populiarūs įrašai