Švenčiam gimtadienį - 3 metai! + dovanos Jums

        Aš esu labai susipykusi su datomis, gerai, kad apie draugų gimtadienius primena Facebook, nes anksčiau visas svarbias datas tekdavosi rašytis į telefoną, ir vistiek pamiršdavau. Apie šią savo bėdą visus periodiškai informuoju, taigi niekas nepyksta gėlių ar dovanėlę gavęs vėliau, nei būtų priklausę.
        Trečiąjį blogo tortadienį irgi būčiau pražiopsojus, jei ne viena mano skaitytoja atsiuntusi pasveikinimą (ačiū Rasa). Trys metai jau daug! Reikia paminėti, dovanų nelaukiu, dovanų norėčiau duoti Jums, skaitytojai.
Vienam skaitytojui padovanosiu Virtuvės mitų griovėjų pavasario žurnalą, ir dar dviems skaitytojams po žurnalą "Virtuvė". Tereikia palikti komentarą po šiuo įrašu pabaigiant sakinį "Man patinka/nepatinka Maisto Diletantės tinkslaraštis, nes..." Laimėtojus skelbsiu ateinantį pirmadienį. 
                                                        O dabar, šampano visiems!!!!


Komentarai

  1. Man patinka Maisto Diletantės tinkslaraštis, nes tai padeda ne tik susipažinti su naujomis vietomis, kur galima skaniai pavalgyti, bet ir įkrečia gerą humoro dozę:)

    AtsakytiPanaikinti
  2. Tai visgi baigti ar pradėti sakinį "man patinka/nepatinka..."? :)
    Sveikinu!
    Man patinka Maisto Diletantės tinklaraštis, nes skaitydama jos įrašus jaučiuosi taip, lyg klausyčiausi artimos draugės pasakojimų.

    AtsakytiPanaikinti
  3. Su gimimo diena ir ilgiausių metų!
    Man patinka Maisto Diletantės tinklaraštis, nes ji dalinasi savo atradimais ir įspūdžiais, ir tada aš sužinau kur galiu įsigyti skanių sausainių, gardžios duonos. Idėjos pietums mieste man netinka, nes daugiausia apžvelgiamos maitinimo įstaigos Kaune :)

    AtsakytiPanaikinti
  4. Visų pirma.. Su gimtadieniu, vieną iš mano skaitomiausių blogų! :)
    Na ir visų antra,, Man patinka Maisto Diletantės tinklaraštis, nes visada smagu sužinoti kur galima ką nors naujo paragauti, išgirsti ir palyginti nuomonę apie jau pačios aplankytą vietą.. Ir visa tai pateikiama žmogiška ir man suprantama kalba: cukrus ir druska!

    AtsakytiPanaikinti
  5. Su trečiuoju gimtadieniu! Man labai patinka Maisto Diletantės tinklaraštis, nes esu Vilnietė ir atvykusi į Kauną galiu nesukti sau galvos ir leistis į kulinarines keliones su pačiu geriausiu vedliu. Dar niekada nenusivyliau! Nenustokite manęs žavėti ir stebinti...

    AtsakytiPanaikinti
  6. Man irgi patinka:) Gyvenu ne Lietuvoje, del to idomu stebeti kulinarinius pasikeitumus Lietuvoje..

    AtsakytiPanaikinti

Rašyti komentarą

Populiarūs įrašai