Magnus hotel panoraminis baras – kai vaizdas TOKS, maistas nesvarbu?

Vieta: Vytauto pr. 25, LT-44352 Kaunas
Informacija: www.magnushotel.lt
Pusryčiai ir dienos pietūs: Taip.
Alkoholiniai gėrimai – Taip.

Penktadienis, oras puikus, po savaitės praleistos ofise norisi gaivos, vėjelio, malonaus vaizdo akiai. Nusprendžiame – į Magnus hotel, panoraminį barą. Jau apačioje įspėjama, kad bare gyvos muzikos vakaras ir jis mokamas (5 lt žmogui). Na argi tai daug už malonumą ausiai – ir tik vėliau pasirodo, kad daug, nes mums atėjus saksofonistas išėjo atsikvėpti ir muzikos girdėjome gal 5 min per visą sedėjimo laiką.
Išsirinkome staliuką, prisėdome – apie vaizdą pasakoti matyt neverta, nes tai žodžiais juk neperteikiama, gražus tas sužaliavęs Kaunas! Atėjusi padavėja dar kartą įspėja, kad vakaras mokamas, gauname meniu (jis yra viešbučio internetiniame puslapyje).  Draugas išsirenka trintą vištienos sriubą ir alaus, aš gi desertų fanatikė – paklausiu padavėjos koks dienos pyragas, pasirodo varškės su persikais. Aga tinka, imam ir kavos (latte). Puiku! Sėdim, šnekučiuojamės...Padavėja praneša, kad dienos pyragas vis tik ne anksčiau minėtas (matyt pasibaigė), bet šokoladinis, paklausta -  ar tai tortas ar pyragas, paaiškino, kad lyg ir pyragas lyg ir ne, lyg ir taip , kadangi nenorėjau rizikuoti, atsiverčiau meniu dar kartą – aha, štrudelis su obuoliais arba varške, vėl klausiu: ar šrudelis kepamas pas juos? Taip taip patikina padavėja. Imam su varške tada. Sėdim toliau, šnekučiuojames...atkeliauja alus su kava...šnekučiuojamės, grožimes vaizdais...vėl šnekučuojames...praėjo 45min, oho tikrai matyt štrudelis kepamas vietoje, kaip sriuba matyt verdama klientui užsakius...šnekučiuojames...po velnių kiek galima šnekučiuotis be maisto, juk maistas tai bendravimo priemonė...praeina valanda, atkeliauja kompanjono sriuba su pažadu, kad mano pyragas jau irgi nešamas...

Kadangi pyrago atnešimas užtruko dar mažiausiai 15 min, tai teko apžiurinėti ir ragauti draugo trintą vištienos sriubą (sriubą???). Tiesą sakant man tai pasirodė panašu (tiek vaizdu, tiek skoniu) į vaikams verdamas trintas košeles, su kuo mažiau prieskonių, druskos ir aišku be papuošimų krapais ar petražolemis. Mano suraukta noselė draugui buvo nė motais, jam buvo skanu. Man pasirodė nei skanu, nei gražu.

Tiesa mano ilgai lauktasis štrudelis pasirodė ne ką geresnis – žinot ką jis man priminė? Pašildytą sluoksniuotą bandelę su varške iš Maximos! (Jums nepanašu???) Tiesiog užpiltą vaniliniu padažu, nesuprantamo skonio uogiene ir šalia numestu ledų rutulėliu. Skonis ne ką tenusileido įvaizdžiui – tešla ne traški, o tąsi, taip būna kai šildoma mikrobanginėje. Atšalusi kava irgi ne ką tegelbėjo. Oi susiraukė mano nosele...
Sąskaita – 30 lt su viršum...


Druska – ilgas laukimas – trumpas malonumas, toks apibendrinimas tiktų šiam apsilankymui Magnus hotel.
Pipirai – pasrinkti patiekalai mano skonio receptorių liko nesuprasti.
Cukrus – vaizdas, vaizdas ir dar kartą vaizdas.

Komentarai

Populiarūs įrašai