Pica Pica – arba amerikietiškai lietuviškos picos prieš itališkai lietuviškas

Vieta: Kovo 11-osios g. 22, Jotvingių g. 19, Škirpos g. 17, Kaunas
Meniu: Pica Pica Facebook puslapyje.
Pristatymas į namus: Taip.
Alkoholiniai gėrimai – Ne.

Kaip pietų darbe per darbus netenki ir lauki vakaro, kad galėsi parbėgti ir ką nors užkrimsti, o kaip tyčia to „ko nors“ namie nėra ir gaminti tingisi, gelbėja maistas išsinešimui. Na taip taip galima ir kažką įdomesnio bei sveikesnio nei pica sugalvoti ir nusipirkti, bet kaip tyčia norisi picos ir Pica Pica visai pakeliui namo.
Jau darbe nusprendžiu, kad imsiu vegetarišką  - atseit lengvesnė. Ir kaip man nepabosta savęs apgaudinėti?
Picos užbėgu apie 19 val. Ir veiksmas čia vyksta (Kovo 11-osios gatvė) – žmonės užeina, išeina, išvežiotojai veža picas į namus. Meniu – picos suskirstytos į tris kainų grupes – mažos picos 11-13 Lt, didelės 16-18 Lt. Pasiimu mažą (32 cm) vegetarišką (marinara padažas, sūris, žalioji paprika, pomidorai, grybai, svogūnai, alyvuogės, ypatingi prieskoniai ) picą ir sumoku 11 Lt. Padažo neimu – šį kartą nebandau savęs apgauti, kad padažas nekaltas reikalas. Beje, padažai neįskaičiuoti į picos kainą, ir kiekvienas kainuoja 1 lt. Picą gaunu į rankas 15 minučių bėgyje ir bėgte į mašiną su mintimi: ar pica dar bus šilta kol grįšiu namo? Tiesą sakant buvo vos vos šilta.



Pica storoku padu, kuris labai greit permirko daržovių sultimis ir tapo panašus į drėgną prancūzišką batoną. Padas traškumo visai neturi, o jei kada ir turėjo, tai matyt tik iškeptas. Suvalgius pirmą gabaliuką, visi likę atšalo ir teko picą šildyti, nes tapo visai nevalgoma. Kuo man patinka plonapadės picos, kad jos ir šaltos yra visai skanios, tuo tarpu apie storapades kurias esu valgius, to pačio pasakyti negaliu. Vienas labiausiai man nepatikęs dalykas – valgydama picą jaučiau sodos arba kepimo miltelių skonį – nejau jų dedama i tešlą?? Dėl priedų – jų buvo nepagailėta, atrodė šviežiai ir nesuvytusiai. Marinara padažas irgi buvo neblogas – ne per rūgštus, ne per skystas.


 
Druska – nežinau ar Amerikoje tikrai tokios picos (sako, šeimininkai receptą atsivežė iš ten), bet man Pica Pica padai ne prie širdies.
Pipirai – sodos skonis tešloje, tikrai nepridėjo picai pliusų.
Cukrus – man pavalgyti užteko pusės mažos picos, sotu jau po 2 gabaliukų, vis tik, tai storapadė pica.

Komentarai

  1. Nustebsi, bet taip, yra receptūrų picų tešlai su soda ir kepimo milteliais, aišku, plius ir mielės. Man pačiai tai buvo staigmena ir vis dar nesuprantu kam to reikia

    AtsakytiPanaikinti
  2. Forelle, reiškia neklydau galvodama, kad picos padas su soda...

    AtsakytiPanaikinti
  3. Kad buvo šalta tai viską ir sugadino. Kadangi man ji už dviejų kiemų, tai šiltą parsinešam ir kertam - tikrai nebloga. Hmm o sodos nesijuto niekad, bet aš kitoj nei tu lankiausi :>

    AtsakytiPanaikinti
  4. Atvirai? Tikrai nebepirkčiau picos iš čia, gal tiesiog šita pica visiškai nerado bendros kalbos su mano skonio receptoriais :)

    AtsakytiPanaikinti
  5. Žinok mes tą piceriją išbandėm kai ji tik tik atsidarė, šilainiuose pirmoji ji buvo, tai picos buvo tooobulos (bent jau mums ir mūsų skonio receptoriams), bet poto...kai praplėtė tinklą tai nusivažiavo žemyn...Bet vis tiek, man jie vieni iš geriausių Kaune pigių picų:)

    AtsakytiPanaikinti
  6. Ineta, pastebėjau, kad šios picos mėgstamos žmonių, nes kiek tenka pravažiuoti visada matosi žmonių...dabar berods turi 3 picerijas, reikia tikėtis, kad stengiasi išlaikyti kokybę.

    AtsakytiPanaikinti
  7. Kiek teko ragauti, tai prie Girstučio esančios jų picerijos gaminių. Nesiskundžiu. Nors Peperoni daugiau nebevalgysiu, nes ji ištiesų labai aštri, tačiau mėsos mėgėjų - mano mėgstamiausia.

    AtsakytiPanaikinti
  8. Kiekviena pica turi savo pirkėją :) Manau, kad mėsos mėgėjų turėtų ypač patikti vyrams :)

    AtsakytiPanaikinti

Rašyti komentarą

Populiarūs įrašai