Statoil kava - arba kiek dėmesio gali būti verta kava?

Vieta: Statoil degalinės
Meniu: sumuštiniai ir pan.
Internetinis puslapis: www.statoil.lt

        
        Aš net neturiu Statoil nuolaidų kortelės. Jaučiuosi tokia išskirtinė! Blogąja prasme...nes, pasijaučiu, kaip kokia ubagėlė, kai pardavėjas vardina nuolaidų kortelių pavadinimus, o aš tik purtau galvą, tada jis visai praranda viltį, ir pagaliau parduoda man tą nenupigintą kavą. Na Statoil nėra mano mėgstamiausia degalinė, būtent DEGALINĖ, nes tikrai nelaikau jų maisto ir karštų gėrimų tiekėjais, gamintojais, paruošėjais ar kaip bepavadinsi. Nors būtent, jais esantys, jie ir reklamuojasi. Stipriai reklamuojais, kad vieną dieną žmogau supranti, kad negali taip stipriai atsiklikti nuo gyvenimo ir būti neparagavus Statoil kavos, kuri pasak jų yra TOBULA, RINKTINĖ ir IŠSKIRTINĖ, beveik Dievų gėrimas. Net jei ir nebūčiau kavos gerėja,  kiekvieną ryta, bei vakarą pravažiuodama milžiniškus stendus, kuriuose Statoil logotipus užgožia KAVOS PUODELIS, manau vis tik stočiau ir pirkčiau jos paragauti. 



        Tokie vat, tai buvo mano pusryčiai vieną saulėtą pavasario (pagaliau!) rytą - Statoil kapučino kava (5 Lt, didelis puodelis apie 7 Lt) ir pyragėlis su karijų riešutais (2 Lt). Ar buvo verta dėl tokių pusryčių vėluoti į darbą, čia jau kitas klausimas, bet, kad nervinės ląstelės įsielektrino tai faktas! Įsipylus kavos ir pasiėmus pyragėlį prie kasos stovėjau gal 12 minučių, kad pagaliau iš manęs paimtų tuos 7 litus. Eilės žmonių nebuvo, ne....tiesiog pardavėjai rimtai darbavosi maisto gaminimo srityje (gal tiksliau šildymo), man nepasisekė, kad prieš mane stovėjusi pora užsisakinėjo maisto, turbūt visam vaikų autobusui. 

       Tai kadangi pradėjom nuo kavos, tai ja ir baikim - suma sumarum vertinu, kaip skanią, nors manau ir renkama ji buvo tokia, kad įtiktų daugeliui, t.y. - nerūgšti, nekarti, ne per stipri. Pieno puta kaip kapučinui man pasirodė skystoka ir greit subliuško. Užtai pyragėlis buvo super skanus, turbūt Mantingos gamybos?

Komentarai

  1. Nedaug nuodėmių darau maisto fronte, viena jų - Statoil hotdogai traškioj "bulktutėje" prieš tolimesnę kelionę. Bet vat kodėl jų kava garbinama - net tokių connoisseur kaip Andrius Užkalnis - man nesuprantama. Beveidė ir silpna.

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Nėra ji bloga, bet kad super duper išskirtinė, tai irgi ne, ir, taip - silpnoka.

      Panaikinti

Rašyti komentarą

Populiarūs įrašai