Froosh ir Vitamin Well - paragavau, įvertinau, dalinuosi nuomone

Kas: vaisių kokteiliai Froosh, vitamininiai gėrimai Vitamin Well.
Kaina: 2-3 eurai.
Kur įsigyti - Vero cafe, Statoil, Forum Cinemas, Narvesen, Novotel, Coffee Hill.

        
       O kartais ir aš sulaukiu malonių laiškų su pasiūlymais išbandyti vieną ar kitą produktą, tas nutinka retai, bet nutinka. Atrašau, kad paprastai nieko nereklamuoju, ir neįsipareigoju gavus dovanėlę apie ją rašyti. O jeigu ir rašysiu, tai tik taip kaip man pasirodė, nei daugiau girsiu, nei mažiau peiksiu. Siuntinuką su Froosh vaisių kokteiliais ir Vitamin Well gėrimais gavau, ir išbandžiau iš karto po švenčių, kai jau buvau persisotinusi visomis naminėmis mišrainėmis, tortais, saldainiais, ir maistas jau burnoj kone strigo.
       Froosh vaisių kokteiliai paliko labai gerą įspūdį ir nustebino savo skoniu: egzotiškas, puikiai subalansuotas, saldokas, toks buteliukas gėrimo tikrai galėtų atstoti desertą. O, kad tai nepalyginamai sveikiau, manau ir aiškinti nereikia - pagaminti vien tik iš vaisių, be priedų, konservantų ir kitokio šlamšto. Taip, jie brangoki, bet prisiminus, kad vaisiai pas mus ir šiaip ne pigus, o dar dažniausiai ir neprinokę, pridėkim, kad dar reiks ir terliotis, tai aš visom keturiom už tokius, jau paruoštus vartojimui, kokteilius. Įsimetei tą mielą buteliuką į rankinę, ir puikus gėrimas, beveik atstojantis užkandį, visada tau po ranka. Žodžiu, meilė nuo pirmo zvilgsnio ir gurkšnio.


       Dėl Vitamin Well turiu dvejopą nuomonę, bet matyt tik todėl, kad neesu limonadų gerbėja ir jų neperku. O būtent juos, man šie gėrimai kažkodėl ir priminė, bent jau skoniu, kuris pasirodė šiek tiek sintetinis, ir dar jie negazuoti, todėl skonio intensyvumas silpnesnis. Na, įspūdis toks, lyg gertum vandeniu skiestą limonadą. Taip taip, čia vitaminai, mineralai ir visokios kitos geros medžiagos, ir be abejo, jei gyvent negalit be limonadų, šis pakaitalas yra super. Bet nepamirškim, kad jūsų piniginė turėtų leisti pirkti 2 eurus kainuojančius 500 ml gėrimų buteliukus.  Nežinau, bet aš neįtikėjau, kad gerdama šitą daiktą, aš darau gerą savo organizmui ir sveikatai, gal reiktų aprašymą paskaityt dar 10 kartų ir susikoncentruoti į žodžius: "sveikiau", "naudingiau", "mažiau cukraus", "tik vaisių fruktozė" ir pan.



Komentarai

Populiarūs įrašai